poniedziałek, 6 maja 2013

"Mrówka w wielkim mieście"


Mrówka w wielkim mieście autorstwa Davida Safiera, to z pewnością niepowtarzalna książka. Tytuł na początku wydawał mi się dziwny, biorąc pod uwagę, że mówi ona o sensie życia. Książka jest zaskakująca i niezwykle humorystyczna, wprost nie można się od niej oderwać! Powieść opowiada o Kim Lange, kobiecie sukcesu, która w wolnym czasie jest także matką i żoną. W dniu wręczenia najważniejszej dla niej nagrody, ginie od uderzenia.... umywalką z rosyjskiej stacji kosmicznej.... Teraz wydawałoby się, że odeszła na zawsze, będzie spoczywała w spokoju na pobliskim cmentarzu. A jednak nie! Kim odradza się na nowo w ciele mrówki.... Budda mówi jej, że w swoim życiu zebrała zbyt wiele złej karmy i teraz nadeszła odpowiednia pora, aby zebrać tę dobrą. Ale czy poradzi sobie z tym zadaniem będąc mrówką? Tego wam nie zdradzę, po prostu przeczytajcie :)
 
         
               Na zachętę cytat z książki:
        Dzień, w którym umarłam, jakoś nie był za bardzo przyjemny. I to w cale nie z powodu samej śmierci. A dokładniej: z wielkim trudem udało jej się zająć szóste miejsce w rankingu najbardziej żałosnych momentów całego dnia. 

                                                                                                                                            ~Spencer

3 komentarze:

  1. czytałem i szczerze nie podobało mi się aż tak bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  2. CO?! książka czysta zaje*** Naprawde lepszej nie czytałam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń