niedziela, 11 sierpnia 2013

"Klub niewiniątek"

   Klub niewiniątek to książka autorstwa Kate Brian. Cztery przyjaciółki postanowiły powalczyć o stypendium. Jednak jednym z warunków jego przyznania jest "czystość duchem, umysłem i ciałem". Ten kontrowersyjny warunek sprawia, że zakładają one Klub Dziewic. I w tedy rozpoczyna się między nimi rywalizacja, nie tylko o stypendium, ale też o chłopaków. Ich przyjaźń lada chwila może legnąć w gruzach.
Na tę książkę natrafiłam całkowicie przypadkowo. Chciałam wypożyczyć coś lekkiego i pod tym względem nie zawiodłam się. Jest to typowa książka dla nastolatek. W sumie czytało się ją łatwo i przyjemnie. Może jakąś rewelacją nie jest, ale myślę, że dobrze sprawdzi się w dni, w których nie mamy pojęcia co ze sobą zrobić.
                                                                                                                                                    ~Spencer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz